Spanska på tal..

Har tillbringat kvällen med att förhöra Matilda på spanska glosor. Spännande eftersom jag själv aldrig har lärt mig ett ord spanska. Jag kan berätta att min 14-åring log ganska rejält åt mina uttal.. ;) Alla skolväskor och blanketter om utvecklingssamtal och vaccinationer är klara och iordningpackade för morgondagen. Jag har suttit  och arbetat också. Blir nog sittande ett par timmar till, kvällsmänniska som jag är..-ska läsa in mig på lite arbetsmaterial. 

Läste förresten att det snöade inte så långt ifrån Lerum. Kan ni tänka er- jag har idag ringt och ordnat däckbytar tid. Inbokat oklart i almanckan i nästa vecka. Det vore alltså rätt ok om snöandet stannade där det är och inte kom ner hit ännu..
Läste också att en misstänkt VARG har promenerat genom en del av kommunens gator- kan säga att jag tycker att den kan göra som snön och INTE hålla till här nere!!

Nix, mina vänner dags och höja koncentrationen till arbetspärmen!

En av mina tjejer, gissa vem..??, har förresten gjort en STOR förändring idag.. JÄTTE HÄFTIGT!! Fast lite märkligt ändå.. ni ska få se..

 

Morgonadagen inväntas-allt är packat o klart! Vilka duktiga tjejer, jag har!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0