Funderar över julklappar upp till norr..

Idag blev det ännu mer påtagligt att julen börjar närma sig.. Matilda hade Lone med sig hem efter skolan. De satt och pluggade engelska. Kom då på att julklapparna till Ine och Leo där högt uppe i Norra Norge måste ju vara färdiga i tid. Paketen ska ju med Lone upp när hon åker upp till Mosjön för julfirandet. HM..jag måste verkligen börja fundera ordentligt på vad var och en ska få för julklappar i år. Jag har ju några paket att inhandla kan jag säga.. En så länge har inga önsklistor från ungarna dimpt ner, konstigt nog.. ;)!!

Hann  med en fika med Katarina när de små var och använde sina ljudresurser i kören. Stackars Katarina- oj så dålig hon har varit av det aktuella vaccinet.. Härligt att hon nu är på benen iallafall!!
Matilda och jag äger varsin soffa ikväll-och hon är den sm får äga fjärrkontrollen-sån tur att vi vill se Husfruarna bägge två..;)

Två duktigt pluggande tonåringar vid köksbordet, denna eftermiddag- Matilda och Lone!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0