Novemberblask och vinterdäck

Imorse var det lite snöblask som föll ner med regnet. Inget som stannade på backen men blandningen fanns luften under min morgonpromenad. Jag var faktiskt helt övertygad om att jag skulle få krapa bilrutorna nu iväll när jag skulle åka från jobbet. Sån tur att jag inte hade rätt! Jag tillhör nämligen skaran som inte ännu har tag tag i däckbyte på bilen..Det får bli ett telefonsamtal till killarna på verkstaden för tidsbokning imorgon.
Mörkt ute när man går iväg och mörkt när man kommer hem.. ja nu är den här, den allra mörkaste tiden på året. Den årstid som allra mest lyses upp alla underbara levande ljus! Mysigt! Det som är ännu häftigare är att det inte alls är långt kvar till ljusare tider.. Bara knapp en och en halv månad kvar på 2009!! Därefter kommer ljuset med det nya året. De ni!!
Ställer åter igen mig frågan om vart året tagit vägen. Ytterligare ett år med en massa nya lärdomar och erfarenheter och framför allt ytterligare ett år på min resa framåt emot...ja, gissa de ni..;)! Jag vet precis vart jag är på min väg idag- känns bra, riktigt bra! Ett nytt bevis på min utveckling framåt kommer jag att få i slutet på månaden!! :) Jag återkommer med stor sannolikhet om detta ögonblick!
Jag kan helt klart se att jag aldrig hade tagit mig dit utan referens av mina tidigare år och lärdomar. Jag ser definitivt det härliga med att nå dit jag som jag är på väg!!

 Jag återkommer med lite bildbevis på nya klädinköp om en stund. Nu ljus och mys..!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0