Överraskande vänner!! :)

Gårdagen avslutades med en trevlig liten inbjudan till en god granne denna afton. Skulle varit där för ca en halvtimme sedan- men lite sen från jobb och lite annat smått o gott som att hinna med detta lilla blogg inlägg gör att jag iallfall är på gång. Garanterat kommer det mer om denna inbjudan senare..

Under dagen idag kom ett trevligt mail med överskriften MAT!! Jag fick en hel påse svamp till av underbara Åsa!! Tack Anders-för era killar sa att det var du som låg bakom plockandet!
Mer om vad svampen används till kommer under morgondagen. Mums!!



Känslan av att ha riktigt härliga vänner och en bra dag var definitivt inom mig när jag döm av min förvåning möttes av detta på min ytterdörr!!


Ett paket från älskade Katarina!! Kan säga att jag var hur nyfiken som helst och det gick fort att låsa upp ytterdörren för att sätta händerna i paketöppnande:)!!
Kolla innehållet- oj, vad glad jag blev!!
Katarina har en likadan som jag verkligen har fäst mig vid och talat om att en sådan vill jag också ha- vilket minne hon har!! Tack snälla du!!



Nu rusa iväg-på återseende med massa massa mer om ikväll, och förresten även bilderna på en kär väns nya möbelinvestering- coolt trendigt och jäklar i havet vad lyxigt stort och snyggt- ni ska få se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0