Ruggigt

Återigen denna känsla av energiladdning genom umgänget med stavarna, tidigare denna morgon. Och något senare behövdes denna känsla av styrka. Rinnande näsa har nu gått till täppt och hostan gör sitt till att min prinsessa var trött denna fredagsmorgon. Här gäller det att ta en dag itaget- verkar som om det mer och mer blir frågan om en rejäl förkylning på henne. Skönt med helg och sovmorgon för hennes del.

Förresten passerade jag som vanligt de nyvakna änderna och idag mina vänner hade jag kameran med. De små ändern verkar ha en riktigt mysig tillvaro, om än något ruggigt för min smak.



Det är häftigt att ta till vara naturens uppvaknande på mornarna. För mig är det ett sätt att hämta kraft och styrka- Jag hittar möjligheter och nya infallsvinklar i mitt tänkande av dessa möten mellan mig och naturens uppvaknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0