Sen, sen natt eller tidig morgon

Hur man än ser det så har klockan passerat midnatt för längesedan. Kvaällen har varit lång, pratsam och mycket trevlig i goda vänners lag. Madnas några av dem fortsätter trevligheterna är det nu dags för mig att sova några timmar innan klockan ringer och en ny morgon ligger vaken framför mig.
 Ni som är vakna kan
redan nu fundera på vilka kvällens kockar var som slog sina huvuden ihop och fixade ett gott och trevligt middagsbord denna lördags kväll.. :)!!                                                                                                                                                      Fortfarande har jag kvar min myskänsla nu när jag sitter denna natt i mitt nersläkta hem. Har varit inne och "snusat" lite på min Matilda som somnat med tv:n på. Matilda är en mysig unge, eller unge..hm..snart 15.. men ändå "min lilla unge"..Hon är omtänksam, och jätte mysig! Nix, dags att släcka ner både datorn och mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0