Sen söndagskväll..

..men oj så mycket funderingar som rör sig i mitt huvud. Har säkerligen skrivit förut att jag jag ser en stor fördel av ha dialoger med kunskapens män.. Det är otroligt givande och utvecklande. Ikväll har varit en sådan kväll, över en kopp kaffe som varade i flera timmar har jag fått mycket kunskap tilldelad mig. Min gode vän, sen unga år besitter mycket kunskap och erfarenhet av livet. Bollplank och olika infallsvinklar behöver vi alla. Jag har ju den stora förmånen att vara ett slags bollplank i mitt yrkesliv. Att ha tillgång till människor i mitt privata jag som kan agera detta för mig är en förmån som jag värdesätter. Så en mycket givande kväll är till ända. En ny vecka är på ingång. Vad som händer och vad som sker- ja, en del finns redan planerat- några viktiga dagar finns att se fram emot. Självklart har ni förmånen av att vara med i allt genom era besök här inne.

 Halva november har nu passerat och snart snart kan vi åter blicka fram emot varmare ljusare tider igen!!

I det som var, föds det som är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0