Stora möten i stora staden

Gårdagens energi började med en 45 minutare utan sytavarna, efter det att jag följt småtjejerna till skolan. Trots lite droppar uppifrån, så gav min runda mig en fantastisk känsla och energiflöde. Väl hemma blev det lite markservice och iordningställande av mig själv för dagens kommande arbetspass. Idag var också en dag som Maria och jag fick ihop våra almanackor. Vi kom på att vi inte hade setts sen i början av sommaren..!! Det blev ett par timmar vid köksbordet och en kanna kaffe. :) Det är alltid lika kul att träffa Maria, barndomskamrater som vi är. Faktsikt så har jag kännt henne i hela mitt liv. Maria är 11 månader äldre än vad jag är och våra mammor har alltid varit vänninor. Missminner jag mig inte så har de gått i samma klass till och med! Det är enkelt att umgås med Maria inga krussiduller eller komplicerad tillvaro. Jag bara är när jag umgås med henne. Härligt!!



Fantastiska Maria!!

Dagen idag fortsatte med fler stora möten. Var i stora staden och tog först en kaffe med en god vän. En god vän som gör en spännande resa. För varje gång vi hörs av har min vän vuxit och utvecklat sig framåt i sitt liv, trots begränsade möjligheter inom vissa områden. 
Att följa utvecklingen av min väns nya fas som egen företagare ser jag fram emot!! Bra jobbat, min vän! Livets väg är inte alltid den enkla och min vän gör ett enastående arbete!!.

Därefter var jag på ett för mig mycket spännande och utvecklande möte. Jag träffade två kvinnor som gav mig en otrolig styrka och känsla inombords. Känslan av spänning, och glädje!!  Jag ser definitivt fram emot att möta dessa två igen.

Nu under eftermiddagen har Katarina och jag hunnit med en kopp medan våra tjejer var på körövning. Vi värmde oss med lite kaffe och härligt och varmt snack inne på Ahlséns fik.


Katarina på Ullevi somras!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0