Amanda!

Se så vacker hon är, min älskade Amanda!
 
Idag kom hon hem till mamma och sina småsystrar för att sova över. Mysigt, om än att hon lär trilla in fram på småtimmarna..Hon är på fest under denna lördagskväll. Visst är hon ljuvligt vacker i sin festklädsel!?

Amanda bär tunika från Gina Trico

Lång och ståtlig på sina höga klackar med en stolt mamma!! :)

I det här ögonblicket visste hon inte om att denna kväll skulle börja med en fantastisk överraskning: Hennes och Nathalies bästa kompis sen årskurs 2, Cornelia, hade tidigare på dagen kommit hem från London för att tillbringa höstlovet med sina bästa kompisar. Jag njöt av känslan av att de tre skulle återförenas denna kväll, när Amanda gick iväg. Det var en överraskad och glädjegråtande dotter som jag pratade med i telefonen, en timme senare. Amanda, Nathalie och Cornelia är tre underbara tjejer med ett fantastiskt starkt band emellan sig- trots det nuvarande avståndet Lerum -London! Vilken känsla av stolthet jag bär av att vara mamma till fantastiska Amanda och hennes tre underbara systrar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0