.."det finns människor som lämnar ett särskilt spår"..

ÄNDÅ
Hur skulle du kunnat veta,
det fanns inget sätt
och vi har för länge sen passerat
där det finns fel och rätt
Om jag hade vetat
det jag vet idag
skulle jag gått min väg då
och aldrig tittat tillbaks.
Om jag läst det sista kapitlet först,
om jag vetat hur allt skulle gå,
skulle jag älska dig,
jag skulle älska dig...ändå.
Och vi ar gått genom solsken
och vi har gått genom regn,
vi var nere och borta,
vi kom alltid igen.
Det finns människor som lämnar
ett särskilt spår.
Du går med mig idag
och du gick med mig igår.
Om jag läst det sista kapitlet först,
om jag vetat hur allt skulle gå,
skulle jag älska dig,
jag skulle älska dig...ändå
Om jag läst det sista kapitlet först,
om jag vetat hur allt skulle gå,
skulle jag älska dig,
jag skulle älska dig...ändå
                                             Mauro Scocco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0