Liten blir stor

I natt är det dags för den här lilla madammen-min älskade Mandis, pandis- Amanda!, att åka på sin första egna utlandssemester. Cypern och Aya Napa står på tur för henne och henns Fjällbacka kompisar under kommande vecka.
 Jag ser fram emot hennes hemkomst igen, då tiden kanske räcker för ett besök i Lerum hos mig och små syrrorna.. Klart att det är tomt utan henne här hemma- men också häligt att se att hon står på egna ben. Jag har ju också vart ung och åkt till Aya Napa- men jag var 18.. faktsikt var det jag och hennse pappa som åkte dit tillsammans.
Iallfall önskar jag dig, Mandis en underbart härlig semester med din vänner. Jag kan tänka mig hur fantastiskt vacker du kommer att vara brunbränd i ditt numera blonda hår!! Var rädd om dig! Jag älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0