Mer musikalisk njutning

Det var grymt häftigt att återse Magnus Rosén på scen,solo med sin bas, trots att regnet öste ner.. Det Magnus Rosén skapar på scen med sin bas är mäktigt-känns som om basen i hans händer också blir gitarr och piano på nåt underligt vis.
Så ni som vill ha en annorlunda och häftig musikalisk upplevelse-kolla in ett av Magnus Roséns solo-gig! Garanterat en höjdar upplevelse!!

Senare denna kväll bjöd Bohuslän big band och Victoria Tolstoy på sina tongångar på samma scen

Denna musikaliska genre har jag ingen direkt lyssnar vana av, och jag får skaffa mig detta helt enkelt.

Idag blev iallafall investeringen följande cd : Svante Thuressons duetter. På plattan är jag just nu " kär i låten" Blå vägen hem" med Svante Thuresson, Pernilla Andersson och Dregen. Grymt!! Plattan består av fler gäster som Nina Persoon och Plura bla. Jag är helnöjd med min investering och kan rekomendera den som en till samlingen för den som vill ha en skivsamling av god kvalité. " En salig man" med Svante Thuresson ska det fortfarande investeras i här, men jag fann den bara inte idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0