Är du min vän..

Om du är min vän-lämnar du mig då själv, när jag är rädd för ensamheten?
Om du är min vän-finns du då vid min sida när det blåser storm?
Om du är min vän- torkar du då mina tårar när jag är ledsen?
Om du är min vän -får du mig då att skratta istället för att gråta?

Om jag känner dig vid min sida-fast att jag gör fel
och om jag känner dig vid min sida -när jag går motsols
och om jag känner dig vid min sida -när mörkret faller på
och om jag känner dig vid min sida -innan jag behöver sakna dig

ja, då är du min sanna vän som alltid vill få mig att känna mig betydelsefull
ja, då är du min sanna vän, som visar mig kärlek i allt jag gör
ja, då är du min sanna vän som alltid visar mig väl
ja, då är du vän till en vän som alltid också finns där för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0