Dagens 50-åring!!

Igår var det så dags för Dennis stora kalas! Och det blev kalas och det blev stort och det blev låångt! Det var tidigt i morse som jag landade i min säng efter dettaa kalas. En hellyckad tillställning som jag är övertygad om att födelsedagsbarnet är riktigt nöjd med. Fantastiskt roligt att så många kunde komma och gratta honom! Förövrigt tror jag inte att han är speciellt pigg idag på sin egentliga födelsedag..:) Kan nog vara så att de flesta utav oss som var med under gårdagskvällen och natten hemma hos Dennis kommer att vara något sega denna söndag..

 Mor och son!

 

 En skål för födelsedagsbarnet!
 I över tjugoår har vi känt varandra, jag och Dennis. Dennis vänskap har berikat mig med mycket-Han är både klok och rolig och jävligt envis..;)! En fantastisk människa och vän! Vänskap över könsgränserna kan ibland komplicera tillvaron- tänk alla spekulationer under alla år vad vi har gjort och inte har gjort..Spekulera ni vidare..;) GRATTIS till de 50, DENNIS!!!!!

Fler bilder från detta 50-årskalas kommer självklart när jag har piggnat till lite mer..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0