Vem vill inte vara på ett långsamt tåg?

Vad är motgång och vad är framgång? Just nu tar jag vara på motgångarna. För tillfället laddar jag inte cd:n med musik..men under större delen av dagen har detta gjorts. All världens låtar har plöjts igenom och skapat känslor i mitt inre. Jag är påverbar av musik, säg mig någon som inte är det.. Jag älskar musik! Men just nu har jag stängt av tonerna av ljuv musik. Nytta och lärdom har dragits, kanske mot ett håll som inte anades..vi får se..

Det är lördag och scenerna är många att avnjuta god musik.. Ta chansen om du får! Fick höra att Eldkvarns konsert igår var magisk- så är du i närheten i Vara eller i Göteborg på onsdag- KÖP DIG EN BILJETT!! ELDKVARN ÄR MÄSTERLIGA!!
 ..så vem vill inte vara på ett långsamt tåg??

 Klart att många av mina Eldkvarns skivor har varit på cd:n idag. Text och musik som skapar känslor och tankar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0