Tillägg till önskelistan

En halvtimme till mig själv i oasen har passerat. jag har en livsnjutning och ett lugn inom mig som är underbar. Jag är så oerhört tacksam överatt jag idag ser vikten i att träna mitt mentala jag. Alla borde lägga träningstimmar på det, lika väl som på sin övriga kropp. Det är genom denna träning du verkligen lär dig uppnå det du vill och det du kan. Lugnet som hela tiden förstärks inombords skapar också förutsättningar till att ta sig förbi mottgångar och allt annat som uppstår på resan genom livet. Förresten skapas det istället möjligheter av mottgångarna genom den här sortens träning kan jag tycka. Trots besvikelsen över det som jag egentligen ville infinna mig på idag inte kommer att bli av känner jag en hunger av dagen.

Till allas vår älskade tomte kan jagnu lägga till ytterligare en sak till min lilla lista: En ny tatuering!! Vill gärna besöka grabbarna; Mattias och Andreas på "Black RoseTattoo, i Partille! Vore en bra start på nya året att ha en ny skapelse på kroppen. Kanske är det dags för vår "norska prinsessa att slå mig följe till tatueringsstudion..;)???



Snabbt kom verkligheten tillbaks och jag riktar min text återigen till tomten..Den där bärbara mac är nog årets julklapp iallafall- tredje gången som skriver detta inlägget nu..jag tror min Pc helt enkelt vill bytas ut.. Mycket oroväckande med tanke på vad den innehåller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0