Födelsedagsdag!

Till alla dem som har sin födelsedag i dag. Jag har nog så länge jag minns förknippat den 9:e december med min bardomsvän, Therese- och gör så fortfarande. Denna dag är hennes födelsedag- det är först då som vi är lika gamla..;)! Alldeles nyss fick jag mer information om just denna dag- Christoffer-en god vän med en stor personlighet, har också han sin födelsedag idag! Så ett stort grattis till honom också på dagen idag!

 GRATTIS Coffe!!

Annars har denna onsdagsmorgon varit full av effektivitet- morgonpromenaden ger ett otroligt energipåslag!. Detta innebär att både disk- och tvättmaskiner är fullladdade och går för högvarv. Andra promenaden ner till skolan är också den tagen. Inte lika rask som den första, men ändå lika full av syre. Min lilla prinsessa går med långsamma steg. Hon vill nämligen ALLTID åka bil. Hennes ben är nämligen oftast allt för trötta för att promenera. Så mornarna gående påväg till skolan är inte de raskaste jag har gjort.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0