Fortfarande 5 och ett halvt och inte sex..

Det är väldigt viktigt just nu att min lilla prinsessa fortfarande är 5 och ett halv. "det är jag hela tiden ända tills tisdag, mamma. Då är jag 6 år inte nu! 
Dessa små liv!
Disco-kalaset har nu hunnits med 16 tjejer på 6 år som dansade "disco" under den nya discolampan i hennes rum, som uppmonterade av hennes pappa en stund innan kalaset.
Kolla in så ljuvliga de är!


 "Knoll o Tott" vid kalasbordet- Två bästisar!!
 Storasyster agerar lekledare för lillsyrran och hennes kompisar! Sminkad och glittrig-Stylad av ytterligare en syster!
 Min älskade lilla bus-Fia-snart 6 år!! Tänk hon läser helt flytande!!
 Dansen är i full gång..
..och godispåsarna kom också i hamn..


..och så här slutade kvällen..
..näsblodet forsade ur huvudpersonens näsa..överansträngning?? Jag skulle tro detta efter denna långa dag- full med spänning och väntan inför kvällens kalas..Allt gick bra iallafall och en timme senare sov min sköna helt utslagen på kudden i sin säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0