Idag har jag stuckit mig..

..först på sprutan med stort S. Äntligen var det dags för mig att köa vid vårdcentralen och få det omtalade sticket. Jag är nu vaccinerad mot svininfluensan!! Armen är riktigt öm. Känner mig lite hm..ja hängig som om nåt e på g, men min förhoppning är att det är övergående och detta stick inte påverkar mig mer än så.

Väl hemma blev jag glatt överraskad- Årets julgran hade hittat hemtill oss medans jag var på jobbet!! :) Ungarna och jag blev överlyckliga- att bli överraskad med en gran var en härlig upplevelse för oss! Eftermiddagen bestod av fler stick- för första gången någonsin bestämde jag mig föratt använda min sen några år ärvda men oanvända utebelysning. Jag och småtjejerna klädde altanräcket med granris och dekorerade det sedan med ljusslingan- Oj, vad jag stack mig! Men oj, så juligt det blev!! Även vädret började kännas ljuvligt när det under eftermiddagen började bli kyligare ute.


Visst är det en stolthet- vår överraskande
julgran 2009!! :)
 Julstämning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0