Julenatt och Eldkvarn!♥

Jag har suttit en stund med mina tankar, funderinga och ord vid datorn denna juliga lörsags natt. Helt tyst, endast susandet av tre prinsessor- den fjärde är på intågande, frågan är bara om natt hunnit bli morgon innan dess.. ett s sätt att ladda batterierna. I denna stund spelas tonerna av Eldkvarns "hunger Hotell" i bakrunden. Jag pånns om ondagens magiska kväll på Lorensberg-ett slags lyckorus.
Bröllopssång med Eldkvarm text och musik..underbart- Jag ryser!!!



Och här 3:ans spårvagn..Så jävla, jävla bra!!!!!


 Tänk vad många goda minnen. tankar och underbara känslor och lyckorus som kan skapas med sådana här klipp på youtube!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0