Juligt i denna julemånad

Idag var det så dags att hämta fram tomtar, krubba och julkyrka från källarförrådet. Oops! ännu mer julstämning. De små prinsessorna sover nu. De är helt slut efter allt upppackande och utställande av tomtar och dyligt i hela hemmet. Med stearinljusets sken sitter jag och njuter av tystnaden och detta mysiga sken som tomtar och ljus för med sig. Det är dags att tänka igenom julklapps listan. Några paket inhandlades idag, men jag har ett stort gäng kvar på min lista. Med fyra tjejer blir det en del paket att inhandla- jag tycker att det är mysigt att ge bort paket och framförallt till dem som jag håller av!
 Två förväntansfulla små tjejer- undra avd det är för julsaker i lådorna!!?
 Min stora tomteljuslykta- en ärvd sak som "vaktar" köket över jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0