Julklappar,födelsedagspaket och tomteskägg

Puh! Allt är inslaget!!

Förutom de kvarstående paketen att handla. Vilket jobb det var att slå in allt. Det har tagit långt över halva natten.. Nu är det jul! Nej, förresten vi firar ju födelsedag först. Så självklart blev det inslagning av 6-årspaketen också.
 Mysigt och pirrigt med alla paket- här är förstårs de mesta barnens paket, för i detta läget, ja då är även en snart 18-åring barn. Det måste nog vara ända dagen på året i den åldern som de vill vara barn..hm..Klart jag kan känna igen deras känsla vad gäller julafton och klappar. Vad är det i paketen? Jag gillar paket och överraskningar och har nog överfört detta även på mina ungar. Framför allt de små- de är mycket för att överraskla mig med små hemmagjorda paket osv.-de vet ju hur pirrig jag blir av att öppna paket.

Vi skrattade ordentligt innan småtjejerna skulle lägga sig, tidigareikväll-Kolla in barbados sida på facebook igen så att ni får er ett underbart skratt på dessa numera "valrossar". Kan säga att jag hoppas definitivt inte de är ute efter att skapa ett mode i dessa mustacher-skägget var mer klädsamt. Vad gäller röstningen till "the beard of the year, så kan den som vill göra detta tom nyår. Självklart har vi röstat! Tävlingen har också inneburit en önskan om en egen facebooksida, vid 7 års ålder!!-allt för att kunna rösta själv, på sin favorit!!

detta var morgonens blogg inlägg som inte blev postat i tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0