Julstökande

Ett stort paket och fler små mjöliga händer som samsa runt köksbordet med resterande pepparkaksdel- Kan det bli så mycket mer julstökande..??!! :) Småtjejerna är hemma igen och blir så faktiskt resten av detta året. Om det kommer att vara jul i vårt hus i år? Gissa! Lite julstökande varje dag och doffterna som hör julen tid sprider sig runt hela vårt hem. Det känns som en riktig mysig väntan på kommande julhelg i år. Vad som är så speciellt i år mot andra jular, vet jag faktiskt inte. Kanske kan det vara min egen inställning..

Idag har jag varit hemma hos Marie, min underbara arbetskollega på förmiddagsfika och en skogpromenad som  kunde ha slutat vilse ute i det gröna.. Ett vägarbete uppstod helt plötsligt i Maries promenad bana. som tur var gick det att ta sig förbi. Mycket tänkbart talk runt hennes köksbord dessa förmiddagstimmar. Tyvärr var kameran intre med men kan säga att Maries hus är full av tomtebolycka- ett underbart hus!!

 Kloka underbara Marie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0