Kvalité och kostnader

Har suttid en stund och studerat siffror. Siffror på kostnader på olika programvaror. Vilet gissel. Mac eller pc?? Kostnadsmässigt, så vinner pc men kvalité?? En liten smidig bärbar mac, som alltid kan finns med och som är helt utan virus. Visst låter det underbart!!?? ..kanske att jag ska fortsätta tro på tomten iallafall så här i jultider..Sån tur att jag tillhör dem som diggar papper och penna-jag benar ner tankar och funderingar till detaljnivå..Puh!
Att själv slippa ställa sig vid spisen och middagslagning, var en underbar lättnad denna söndag. En härligt god middag överraskade mig gjorde mig mycket glad!  Tack! Uppskattningen gav en fantastisk känsla inombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0