Minstingen

Här är hon så vår släkts minsta lilla prinsessa. och visst är hon än prinsessa- i stora mått!!

Lik sin mamma, som när hon föddes var "min" lilla prinsessa på den tiden. Jag var 16 år då och hon var den första bebisen i vår släkt på många år. Jag kan fortfarande känna känslan av telefonsamtalet att hon kommit till värden, och jag som var på väg på en skidresa..!! Hur roligt tror ni det var att bege sig iväg..?? Det dröjde en vecka innan jag fick träffa denna lilla lilla tjej- bland de minsta bebisar som sja skådat- men ack så söt!! Genom att vara barnvakt fick jag äran att följa denna lilla tjej på riktigt nära håll under hennes första år- klart att hon blev min lilla prinsessa. I dessa juletider kan jag direkt känna av känslan när hon hade några fler år på nacken och jag hade flyttat hemifrån- dagarna någon dag innan julafton sov hon över hos mig och vi bakade pepparkakor- mysigt som attan!! Idag är hon vuxen och mamma till den minsta prinsessan i släkten. Klart att hon fortfarande sitter ihjärtat hos mig som en prinsessa! 

 Två av vår släkts flera fantastiska prinsessor!! Lika vackra bägge två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0