Sidospår el spikrakt fram

En sammanställning av 2009 är lite förtidigt att göra än. Men lite funderingar åt det hållet har börjat att komma. Finns helt klart stora förändringar i mitt liv som jag har arbetat fram. Även om jag tar lite sidospår emellanåt, så i det stora hela håller jag mig på vägen emot ett resiultat full av njutning! Bra jobbat!- är vad jag vill säga till mig själv och fortsätt spikrakt framåt! :)

 Massor av lärdom av 2009 finns att ta till vara på- i nuet är det mest att dra lärdom av att det som är viktigt för mig är kanske inte viktigt för dig och tvärtom.. Vi är alla olika men väl värda samma respekt! Nu dags för oasen så att jag fortsätter min bana fram som jag vill och kan.. Hej på en stund el godnatt- vi får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0