Spild mjölk..

"Man ska inte gråta över spild mjölk sa alltid min mormor. Hon hade rätt...

Idag ska jag göra en plan, en plan för något nytt  En plan på hur jag ska ta mig från punkt A till punkt B. Jag har inte stakat ut vägen, men jag vet vart jag ska. Hur det känns? Både läskigt och spännande på samma gång. jag brottas med tid, energi och okunskap vilka gör mig SKITSKRAJ!! Men jag har mina verktyg, så nu är jag på väg..

Gårdagen bestod av många,många funderingar. Funderingar över beteende, relationer och värderingar. Här finns inte så mycket rätt eller fel. Alla borde ta sig en funderare på dessa ord tänka över vad dem betyder i ens liv. Är jag nöjd med relationerna i mitt liv? Vad har jag för betende mot andra och vad har andra för beteende mot mig? Hur vill jag att det ska vara? Vilka värderingar är viktiga för mig? Hur påverkar de mig i mitt liv? Lever jag efter dem? osv. Lite småjobbigt- men mycket nyttigt och jävligt lärorikt.


 ???? ja, den här manicken är väl behövd fungerande i varje hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0