Teknik i jul

Sitter och jämför teknik, pris och kvalité av produkter som jag inte har någon kunskap om. Oj- vad ansträngande dessa produktbeskrivningar är att läsa-kan kanske bero på min kunskapsnivå här.. Eftersom det handlar om julklappar kan jag inte avslöja mer än att jag läer om fantastiska produkter, med fantastisk teknik och kvalité till ett fantastiskt pris. Ska det bli rätt och bäst behövs expertis! Jag ger upp läsandet..iallafall för ikväll!

Igår var var vi samlade stora som små. Värmande glögg, middag och underbar cheesecace! Vilken söndag så njutbar!
 Värmande glögg för oss alla som avnjutit den årliga luciakröningen på BaggesTorg!


 En mysig söndags eftermiddag, helt klart. Detta är något som jag njuter stort av- att samlas stora som små några timmar runt middagsborde!

 En mamma och två snart vuxna döttrar!:) jag kan undra nä'r de är tillräckligt stora föratt inte tro på tomten längre..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0