Listhantering

Hur har det gått med mina listor och saker jag vill ha avklarat??
Jodå, FK fick sig ett besök igår och alla papper och svenska byråkratin hos myndigheten som faktiskt ligger mig varmt om hjärtat, verkar vara i sin ordning. AF redovisar jag på måndag. Större delen av gårdagen gick definitivt i småtjejernas väg. Mycket mys ock lek tills de åkte till sin pappa på eftermiddagen. Det som saknas är egentligen en punkt att bocka av från lista 1. Skapar väl mig mer tid just nu för att få kreativiteten att flöda men ändå inte så att jag är klar över om det är varaktigt. Så att bocka av den är inte att tänka på än iallafall. Hm..kan undra vilken av punkterna på lista ett som kommer att avklaras först..
Markservicen och samtidigt dagens mentala träning är avklarad. Fler detaljer till just mitt fantastiska mästerverk är skapat!! Nu dags för en väl behövd middag i goda vänners lag på en närbelägen restaurang- Njutning. Precis som ord bild och närhet kan ge..
 " Här är jag. Puss"  :)..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så vacker....

2009-07-19 @ 11:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0