När tiden inte räcker till..

..eller när tiden räcker till.. Det var ett tag sedan, som jag satt vid datorn och delgav er vad som händer och sker. Kan skylla på både tid teknik och annat. Egentligen är det jag själv som inte har haft fokus..Tiden, jo. Har jobbat en hel del och fokuserat på detta. Teknik, jo-både dator och kamera verkar har gjort sina bästa dagar. Som en stjärna från klar himmel löste sig kamera problematiken som en skyddängel som dök upp där bakom min rygg. Datorn- ja, håller på att undersöka allt vad apple och mac och deras teknik och prislappar heter-vilken meny och värld det är!! I allafall sitter jag här nu och letar tillbaka till den där måbra känslan som det innebär för mig att uttrycka mig i ord. Kan säga att det är mindre harmoniskt att sitta vid juats min dator numera-texten har försvunnit 3 ggr nu-så det det får bli till att leta vidare bland bärbara system av mac. Att skapa känslan i orden och skapa en upplevelse intressant för läsaren underlättas av trygga arbetsverktyg. Iallafall för mig.

 
Sommar, sol och spring i benen- bus iallfall. Här har vi sommarlov och vi har definitivt vänt på dygnets timmar- de små leker länge på kvällarna och sover några timmar längre på mornarna. Underbart! Det är bara solen och värmen som skanas nu!! Härliga sommarkvällar med mycket grill och goda viner i goda vänners lag har den sista tiden bjudit på- riktigt mysigt. Båda Wilma och Matilda har firat sina födelsedagar och faktiskt har vi passerat halvårsskiftet och vare sig vi vill eller inte så går vi mot mörkare hösttider sakta men säkert igen.. Kan väl ha sin charm när vi är där igen. Men nu först mer sommar och värme förhoppningsvis!! Nix måste leta fram fram någon bra och spännande film ur sortementet här och låna ut till En god vän som skulle hyra film med sin 14-åring-så stänger videobutiken kl.21.00 här!! Hm märkligt.. Hej på er så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0