Pretty woman och även denna dag blev en njutning!

Kan man vakna på "fel" sida eller är det så att man inte just i situtioner kan förhålla sig och tillgå de rätta verktygen? Iallafall kan jag  säga att ungefär mitt i denna dag så började det kännas som om jag och mina två små, verkligen vaknat på fel sidor. På två sidor av vägen-på varsin planet. Ja, kalla det vad ni vill. När maten var avdukat var de hungriga igen. Det fanns inte "rätt glass i frysen. Fullt med tjuvnyp på varandra osv. När det skulle leka ute kom värdens skur.. Som en skänk från ovan kom då en av mina goda vänner in genom ytterdörren med "Pretty Woman till mig!! Vilken present!! och överraskning! Jag bara älskar den filmen! Om det nu är få förunnat att älska, så är det också få förunnat att kunna koppla bort sitt ego och kunna glädja och glädjas med vänner på deras nivå. Tack snälla du för din lyhördhet generositet och ditt varma hjärta!!Din vänskap innnebär allt som oftast glada upptåg och överraskningar i helt klart rätt ögonblick!



Med ett leende och den här ska dagen idag avslutas!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0