Tack min sköna gröna!

I kylen imorse stod en nygjord rabarberpaj! Amandas mästerverk! Hon är en duktig tjej, min ibland så kaxiga tonårsdotter. I morgon är tanken att hon ska flytta till sin pappa. Hon ska ha sin bas där under detta skolåret. Nu verkar det inte bara vara så positivt. Kankse ska hon va kvar här i Lerum hos mig några veckor till..Jag funderar .. I vilket fall är hon en skönhet min Amanda. Precis som sina 3 systrar!!




Här Matilda, Wilma och Selma i lördags på McDonalds. Matilda är hos sin pappa nu och jag saknar hennes glada leende. Ska kolla vilken dag vi kan synas och göra något kul kankse, mor och dotter på tu man hand.

Kan en tatoo vara bränsle för själen? I allfall njutning i kombination med rätt kropp..
Kanske är det dags att en gång för alla att hitta just det där rätta att tatuera på just min kropp-men var??? Hm.. Har fått tips om en duktig tatuerare i Partille-ska kolla in detta under dagen tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0