Våningssäng till salu

Här är den-bilden på småtjejernas våningssäng som jag har beslutat mig för att göra mig av med. Den finns nu till försäljning på blocket för, för den som är intresserad. 1295.- vill jag ha och den är din direkt;)!


Dagen har förlöpt med en snabb sväng till Partille och Allum. Därefter direkt till jobbet och förberedelser för min söndagsgrupp. Så härligt det var att träffa dem-det ger en otrolig´energi kick a Dtt arbeta med grupper av människor som vill framåt!:)


Arbetsklädd!:)

Sen stod handling och middagslagning på tapeten. Tacos med massa massa grönsaker och fullkornsbröden- Mmm så ljuvligt gott! Blir att skriva rent jobbanteckningar och sappa på tv:n resten av kvällen. En strålande glad Amanda klev genom dörren , som hade varit på ett för henne utvecklande jobb.möte. Visst är det underbart när ens ungar är på strålande humör..?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0