mingel och modevisning

Nyss hemkommen från en några fulltecknande timmar. Först IUP samtal i skola. Kan säga att det tog sin lilla tid..min lilla prinsessa leket nämligen "tysta" leken hela samtalet med fröken Marie. Hon var helt enkelt inte på humör för att prata eller att svara på frågor. Hur vi sen än lirkade..Så kan det va ibland!

Direkt iväg till Gbg och denna spännande inbjudan.

 Denna inbjudan kom från Meri-min goda vän och fantastiska coachkollega. Meri och jag lärde känna varandra då vi gick samma coachutbildning hos Hälsoakademin Europa i Falsterbo.


Coaching, mingel, modevisning och försäljning stod på tapeten. En helafton för bara kvinnor!!



Meri en fantastisk coach som jag har den äran att vara god vän med!

  

Halva veckan tillända och tre hektiska dagar står framför mig. Jag ser fram emot vad som komma skall. Första anblicken från dessa dagar kommer här under morgondagen.
 Trött och glad av en spännande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0