Morgonkopp

Jag har skaffat mig en fantastisk bra och tidsvinnande morgon rutin: Jag tar svängen om servicebutiken fd hydro vid Aspedalen. Där fylls min kaffemugg på. Vilken genial ideé detta är! Jag investerar i en special mugg och kan hämta kaffe i den precis när jag vill. Tidsvinsten på morgonen är enorm- numera dricker jag mitt morgonkaffe i bilen på väg till jobbet. En sväng till Göteborg som oftas görs- visst en sväng om Anna-Karin och resterande trevliga personal och jag har en kopp härligt nybryggt kaffe i knät under min färd.
Så jäkla förmånligt! Min mugg är ett fantastiskt bra val till god kvalité i mitt liv!!


 
Nu pressat schema resten av eftermiddagen..:) Sedan blir det visning här av både gårdagens och dagens eftermiddag av mycket spännande ting och aktiviteter..på återseende mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0