Morgonrutiner

Lite småtrött i ögonen denna morgon har jag precis anjutit en stor koppa morgon tee. Innan dess har morgonen här börjat med en halv liter vatten och 3 kapslar av GNLD:s Omega-3. Tänk vilken skillnad jag kan se hos mig själv genom att jag har bytt till denna kvalitetssäkrade Omega-3. Hår naglar och framför allt min hud är idag i ett fantastiskt skick. Tänk inte ett utslag längre i mitt ansikte! Den känslan är obeskrivbar!! Jag äter maxdosen- har prövat att inta färre kapslar, men icke sa nicke- min kropp behöver 3 av GNLD:s Omega-3 kapslar varje dag för att hålla denna standard. Men det är det definitivt värt! Väl värt att testa om du också vill ha en positiv förändring av din hud!!

Nu strax time för ett av de bästa mötena jag vet!! Underbar njutning i en fantastiskt smakfull miljö! Även om det var ett tag sedan sist kommer jag alltid återkomma till detta möte med gämna mellanrum- ni ska få se..:)!!
 Hittade den här bildern på fantastiska stövlar som jag provade i somras i en av skobutikerna i Allum- Kan ni tänka att jag "sprang" på dem härom dagen igen... Borde det vara så att de egentligen skall infinna sig i min skogadrobe..;)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0