Scenvana..;)!!

Det var en tidig morgon idag för att bege sig in till avslutningsdagen för konventet. Pigg-nej, inte direkt!!
  Klockan halvåtta imorse..Skenet bedrar-jag ser rätt pigg ut ändå!

Iallfall var ju scenen över för min del och jag skulle bara luta mig tillbaka och lyssna på duktiga och inspirerande föredragshållare- Trodde jag! Men nu var fallet så att en av mina fantastiska kunder blev nominerad för sin fantastiska resa- Min kund blev 1 av 10 nominerade detta år!! Fantastsikt!! Min kund vanna inte nomineringen- men som kundens hälsokonsult fick jag beträda scenen även denna dag!! Scenvana- nej, strålkastarna bländar..;) Får kanske lära av de i min bekantskap som har denna kunskap av att kunna vara naturliga på scen..;)


Ett fantastiskt välordnat med mycket inspiration är till ända för detta år. Jag bär på en underbar känsla av att inneha detta dertifikat! Ett fysiskt bevis på kunskapen som jag besitter. Självklart har det kostat- det ligger många och då menar jag många timmars arbete iform reflektioner och författare till inlämningsuppgifterna som var ett led till att bli certifierad. Jag kan säga att just nu sitter jag och strålar-det har varit värt varenda timmes arbete, och oj så lärorika uppgifter!! Allt känns riktigt bra en dag som denna!! :) I morgon börjar en ny dag, med nya mål! Och fortsätter ni att följa mig, så kommer ni självklart att få ta del av dem också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0