Snyggt och praktiskt

Som sagt hittade lite smått och under min promenad inne i centrum tidigare idag. Det blev bla ett besök in till Peter på Jemtfelt Sport. Peter och jag lärde känna varandra för ganska exakt 18 år sedan, när vi gick i samma föräldragrupp. Tänk vad tiden går- våra förstfödda är snart myndiga- och hur gamla är inte vi då..;). Vidare har vi sedan dess bott grannar och umgåts. När vardage rullar på går det ibland ett tag mellan varven som vi syns, så faktiskt pratatde vi om att det var dags synas snart. Det är alltid lika kul att umgås över lite vin och mat med Peter och hans Carola. Få se om han drar ihop något nu, framöver..;)!

Här är lite smakprov som jag hittade inne i hans butik idag- faktiskt till riktigt bra priser!!

Här Didriksson till barn! Jag har en nästan identisk också vit, som jag har använt i ur och skur- en superjacka!! Skulle klä mina tjejer också!!


Fleece tröjor i alla möjliga varianter,färger och priser. Hittade tom en i lila! Den vita på bilden kändes som en riktig höstvärmare.



Min absoluta favorit hos Jemtfelt idag- Kolla in träningsskon från Reebok! En hög modell i svart oc rosa. Hur läcker som helst. Jag bara älskar den!! Den skulle passa perfekt i min skoparad:)



peter och Stefan fanns bakom disken denna dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0