Upppiggande i det gråa

Att ha ett arbetspass tillsammans med Jessica i höstmörkert är mentalt mycket stärkande. jessica är en ung klok och levnadsglad tjej. Det händer saker hela tiden när jag jobbar ihop med henne. Att återuppta hennes träningspass i min almancka har hög prioritet famöver. Mycket mental näring alltså dessa arbetstimmar igår med Jessica!!



En strålande Jessica som alltid bjuder på sig själv!!

Att möta sin äldsta dotter på sin arbetsplats ger också mycket mental näring. Jävlar i havet vad hon är duktig, min snart 18-åriga Amanda!! Pluggar på heltid, kör 4 funky kids klasser och en del serverings- en aktiv och mycket vacker dotter!!



Min stora vackra dotter, Amanda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0