En lördags tur till centrum

Selma och jag begav oss till Solkatten under förmiddagen. Solkatten bjöd på ansiktsmålning av duktga elever från Lerums gymnasium. Selmas mål var att bli en vampyr idag!!


Min lilla prinsessa blev läskigare och läskigare ju mer målad hon blev..



....och efter en stund var hon mer lik en vampyr en sitt vanliga prinsessaktiga jag..

Fantastiskt bra annordnat arrangemang, denna ansiktsmålning. Många målare, inga köer utan alla som ville hanns med. Solkattens ombyggnation blir kanon, tycker jag. Vi har ett trevligt centrum och ett bra utbud av affärer och sortement! Om vardagen är knapp, så ta dig en tur till Solkatten under helgen. En rundvandring i affärerna som har otroligt mycket i sitt sortement att erbjuda oss lerumsbor vad gäller god kvalité! Därefter en avslutande fika med en filt om bena ute på Baggestorg. Lockande  eller hur??!!

Dagens koncentration låg på  att hitta sprayfärg till tjejernas häxutklädnad, senare idag. Givetvis fann vi detta hos Face shop Parfymeri.
 


Som ni ser inhandlades det rosa sprayfärg och även en flaska trind, i helt ny förpackning! Trind är det bästa lack av nagelförstärkare som jag har prövat. Naglarna växer så det kanakar och blir starka och hårda. Trind finns som sagt i sortementet hos Face shop parfymeri på Solkatten!!
Affären är under ombyggnad som andra delar av Solkatten. Jag kan bara tänka hur bra det kommer bli ihop med den alltid trevliga personalen!!



Selma hade gärna inhandlat fler saker än bara sprayfärgen. Face Shop parfymeri bjuder på ett stort och bra sortement!!



Säg vem som inte hittar sin rätta färg här??!!

Dofter finns det gott om inne på Face shop parfymeri. Dennis som gjorde oss sällskap under vår förmiddag i Solkatten, inhandlade detta från BOSS.  Så nu är han redo för utgång även denna helg!! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0