Försommarkonzert

Tommy Nilsson kommer till Lerum och Dergårdsteatern den 12:e juni. han gästas på scen av Lerums gospelkör- spännande. Biljetter finns att köpa på ticknet. Kan tänka mig att de kommer gå åt snabbt. Ett stort o bra arrangemang, här i "lilla" Lerum som jag verkligen ser fram emot! Ni hänger väl på? Håll utkik efter affischerna som jag kommer sätta upp. Hjälper killarna på bokningen lite.


Första affischen sattes givetvis upp i Sportcentrums entré idag:)!

Annars har det varit en givande ganska lång dag på jobbet. Har fått undan lite administration och sedan var det återigen repan under kvällen. Piggheten håller fortfarande i sig! Härligt!
Imorgon blir det upp tidigt igen. Jobbar fram tom ett snåret. Sen ska det äntligen bytas till de nya däcken!! Kan hoppas att solen lyser som bara den i Sävedalen då. Tänkte nyttja tiden med en rask promenix-Någon kaffetörstig vän som är i närheten av Sävedalen vid den tiden har jag inte hört av..
"Sometimes goodbye is the second chans"- en spännande textrad som kan sättas in i mycket. Jag tror att det ibland är bra att sätta punkt och säga hejdå för att komma vidare och hitta nya vägar på olika plan i livet. Men visst ibland är det väldigt svårt att säga goodbye. Så länge hoppet finns, ni vet.. men att låsa sig fast.. nix att istället bestämma sig för ett goodbye och en andra chans.. Så otroligt klokt!:)

Imorgon blir det lite matshopping på Ica. Påskblomma till mamma och tant Eivor ska inhandlas och påskgodis till ungarna. Tror nog jag ska ta en sväng till mormor och morfars grav med en liten påsklilja. Mormor älskade blommor. Och jag var verkligen deras tös..Mormors och morfars "lilla" Annie, det är jag det. Faktiskt kallar mostrar och kusiner mig ännu för Annie när vi ses. Fast det inte blir så ofta numera. Konstigt nog lyssnar jag direkt till detta tilltal av deras röster fortfarande, men skulle aldrig reagera av någon annans röst tilltal med Annie..
Godnatt på er kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0