Ett leende värmer så många fler än en sur min..

Visst är det så!! Och jag tycker om att le. Jag tycker om att ge andra av mig i det som de behöver för stunden. I leenden och värmande ord. Jag vet att det är behövande och ger välmående. För min egen del ger det också en form av enrgikick. Men jag behöver mer.Vad får den leende Annelie att le?? Ja, det kan man undra...
Spontant hittar jag massa saker som INTE får mig att skratta och le, snarare tvärtom. Men nu ska det fokuseras på det som får mitt ansikte att sprudla upp i ett varmt leende som båda jag och andra i min närhet mår bra utav.

1. Mina ungar. Självklart finns det stunder ihop med dem som INTE just i ögonblicket får mig att le- men genom att dra lärdomar och titta på alla möjliga och omöjliga situationer mina fyra fantastiska tjejer har berikat mig med, blir jag alldeles varm inombords och ler framör datorn full av känslan att vara mitt i kärleken till och från dem!

2. Mitt liv, mina erfarenheter, min framtid. Det är med stolthet som jag sprudlar ut i ett leende över att ha förmånen att vara den som äger nyckeln till framgång i just mitt liv!

3. Mina vänner- ni mina trofasta. Ni som berikar mi med erfarenheter och dialoger. Ömsesidig kravlöshet utan handlandets värdering! Alla stunder av tokiga, galna, allvarliga och berikande ftillsammans med er får mig att le
4. Musik, musik, musik- tack alla ni musikskapare. Hur många leenden har ni fått mig att skina upp i genom lysnandet av era alster. Samspelet mellan text, musik och producent!
Musik e nog det bästa jag vet! Och jag vill definitivt lära mer av kunskapens människor inom detta område! Det är ett varmt leende av trivsel och välbehag som sprider sig över mitt ansikte när jag tänker musik och dess miljöer!! Leende ger jag er alla musik skapare massa kärlek och respekt!!
5. Ord. Texter. Tänk alla vackra dikter som jag läst genom åren. Orden som jag ritat ner för mig själv- Så många leeenden jag lett när jag suttit här framför datorn och lekt med orden. Och tidigare genom åren med penna och papper i min hand. Jag ler- Hur många gånger har jag skrivit just den där fantastiska texten..!! Jo, faktiskt-jag har många text-uppslag liggande- ibland tar jag fram dem- och skiner ut i ett leende. För alla har de ett gemensamt- Jag, mitt liv-mina erfarenheter-det finns ju där alltihiop i mina texter- jag ler igen!!

6. Männen-de berikade männen i mitt liv...Alla situationer med dem, har definitivt inte varit berikande med leende av mina läppar-men idag tar jag tillvara och ler-det är mitt val-att le åt de som har passerat och framför allt att berika dem som finns här nu med varma betydelsefulla leenden, som polare, som vänner, som.. och som...;) Värme och kärlek till er alla och mest till några och någon..;) Värme, glädje, bus, spänning och massa överraskning får också platsi detta leende till er!!

Hepp, nu får det allt vara bra för idag- men mitt leende ja, det sitter kvar- ämnat till dig..;)
 Här är jag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0