Kärlek..

Att känna kärleken och tacksamheten och inte låta handlingen vara det avgörande. Att inte låta sig bli nedstämd och ur gängorna pga någons hårda ord eller kanske av inga ord alls. Jobba istället med att se människan bakom orden eller tystnaden. Känn kärleken och tacksamheten till att den människa som du mött. Låt tanken på människan bakom orden eller avståndet bli en känsla som får hela ditt jag att vara glad ända in i själen.
Så oavsett om du är min dotter eller vän och ord eller handling inte är vad jag har att föredra- jag tänker till just i detta nuet och jag vet och känner känslan av er fantastiska människor..

Bladet är vänt och kapitlerna blir mer och mer innehållsrika. Varje rad är värd sin vikt. Allt i känslan av tacksamhet kärlek och respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0