Madonna on stage- Ullevi 090808

Så stod hon där på scen framför oss. Ellsr stod- under tvåtimmar genomförde hon en pass på scen som INTE innbar något stillastående för henne. Du, är mästerlik, Madonna!! The Queen of pop-YES!!



Tack, alla ni som var delaktiga på ett eller annat sett till att Katarina och jag tillsammans fick uppleva denna makalösa kväll på Ullevi- långt långt ifrån vår vardagliga tillvaro med jobb och småbarn! Ett extra tack till dig, Pontus!



Madonna-vilken kvinna!



" ingen panik- alla på en gång.."

19 år sedan jag stod i publiken och såg Madonna. Jag lyssnade mer på hennes musik då, än vad jag gör idag. Idag är jag mer imponerad av helheten av denna popdrottnings show. Madonna är över 50 år och visar att hon definitivt kan det hon håller på med. Ett bevis på målmedvetenhet och att allt är möjligt-det är attityden som krävs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0