Ålder har ingen betydelse..

..men helt klart gladdes jag av tjejens ord bakom café disken idag att hon trodde att jag var några år yngre än jag är. Kändes jätte härligt faktiskt! :) Åldern har ingen betydelse tycker jag vad gäller umgäng. Det är ju personen och dess egenskaper som är av värde inte hur gammal någon är. Men helt klart är det som sagt roligt att få kommentarer  om att man ser yngre ut när man som jag har passerat fyrtio. Det var några årsen som man strävade efter och ville se lite äldre ut..Mina äldsta döttrar är mitt inne i detta nu!
Handling av stora mått har skett hela förmiddagen- Jag tror att jag ska bli organisatör i mitt nästa liv..;)! Jag har nog aldrig inhandlat så mycket drickbart på en och samma gång tidigare..Många punkter är nu avbokade på listan inför helgen.
Sen vill jag slå ett slag för Röda Korsets secon hand butik! Kolla in denna tomteklänning som en av mina prinsessor ska ha när hon ska var tomtenissa på skolan. 30 kr!!!!! HElt super!! Ihandlade en massa annat smått och gott också men dom sakerna är inte delaktiga för just i detta nuet- men de kommer var så säkra!!:)



 Något seg i nuet efter förmiddagens storhandling inför denna speciella helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0