Dagen till ända

Idag blev en dag full av många olika moment och möten. Först arbetsdag med med ny teknik. Därefter det stora sticket- och jag kan säga att arben känns av rejält nu några timmar senare. Stickande av granbaren var inget emot den juliga känslan när belysningen var på plats i granriset! Ett utvecklingsamtal som jag med stolthet gick ut från skolan ifrån. Vilken känsla att vara mamma till en fantastiskt klok fjortonåring! Inte bara klok- modig också! Oj, vad jag älskar denna tjej( och hennes systrar också, såklart!)
 Min fantastiskt kloka tonårstjej!!

  Jag har alltid tyckt att det är oerhört praktiskt med ett stort köksbord, som här med gäster vid dagens kvällsmåltid. Även om mitt bord har si så där 17 år på nacken så är det ett fantastiskt bord. Det ända är att jag inte idag är förtjust i furulacken. Så på min planeringslista finns idag en punkt som innebär slippning av detta bord. Vad tror ni- något jag klarar förhand med sandpapper??

En innehållsrik dag är strax till ända och jag känner i ögonen att det har varit många timmar på språng. Men ha ändå haft förmånen att kunna prioritera mig själv unde ett par timmar nu i kväll i en ensamhet full av lugn och njutning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0