Det blir inte alltid som man tänkt sig..

..och visst är det detta som är charmen med livet, men jag har inte alltid sett det så. Att ta sig hit har varit ett mödosamt arbete, men varit värt varenda ögonblick av blod, svett och tårar. Mitt förhållningsett mot mig själv och mitt liv är pågående och ständigt under utveckling- "I love to live my life, and I proud to be me"!!

Dagens generalrepetition var min lillas. Jag hade den äran att ta del av hennes av och påklädnad och detta skötte hon galant trots sin ringa ålder- Hon fullkomligt älskar att uppträda, den ungen!

 Övning på hemmaplan- ljuvligt vackert!



 Min lilla älskling!

 Änglalika!

 Så otroligt duktig på att hålla reda på sina tillhörigher och få dem av sig!

 Två helt underbara 5-åriga teaterapor!

Har läst ännu mer ov produktinformationerna från igår- och idag vet jag varken ut eller in..hm..Har iallafall lyckats att förhålla mig till sifferkombinationen som kallas prislapp! Vilket alltid är en bra början. Detta liksom ordets Hej betydelse har styrt mina tankar denna kväll. Tänk vad glädjande det är att få höra ett glatt hej från ett helt oväntat håll!!

Nu dags för kudden i några timmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0