Det luktar knäck i mitt hus..

Kan det bli så mycket mer julkänsla- Peter Jöbacks jul-cd på spelaren och knäckdoft i hela hemmet!♥
 
Jul, jul strålande jul. Ikväll var det småtjejerna och jag som julstökade..

 ..men imorn kommer de andra två hem- då är det riktig jul i mitt hus♥♥♥♥! Känslan av mina barndomsjular blev extra påtaglig idag- dels av samtalet med min morbror och mina kusiners sidor på facebook, men också av kvällens julbestyr i vårt kök- mormors gamla hackare hänger med än..

 
..liksom brickan som har sett sina bästa dagar, men för mig är det mycket mormor i just den brickan och den passar perfekt att göra knäck på. Jag är övertygad om att min mormor ler i sin himmel av dagen idag fortsätter att ha ett vakande öga över mig!♥♥

Nu inslagningsdags av alla julklappar och morgondagens födelsepaket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0