Juliga förväntningar för stora och små

Förväntningarnas tid- är den nu i dessa juletider..?? Jag tror man kan säga det. Alla barns ögon är fulla av förväntningar av vad som komma skall den 24:e och vi stor har kanske en och annan förväntning på vem som ska komma hem till jul. Julefrid och julemys sätter vi alla också förväntningar på. Eller hur?
I dag är det kallt. Riktigt j-a kallt!! Jag myser i mitt hus. Det finns inte så många spår av gårdagens kalas mer än alla nya små leksaker på min lillas rum. Min julkalpps lista är klar- finns några klappar kvar att inhandla- om det blir idag eller imorn spelar inte så stor roll nu vet jag ju vad jag ska köpa!
Mina egna förväntningar just nu, ligger nog i julemys-Det känns mysigt med julen i år-Men jag är inte riktigt där en har ju ett kalas kvar att fixa först. 6-årsdagen den 22:a- den är viktig!!
I går blev jag överraskad mitt älskade kusinbarn kom med denna presnt till mig!! Älskade unge- Hon är vuxen, men ändå är hon fortfarande en liten prinsessa- jag har ju haft henne i min närhet sen hon föddes! Så kom hon med lite överrskning till mig! Tack älskade unge!!

 Tehrese och en älskad unge till- min älskade MATILDA!!
 Jag blev faktiskt lite tårögd,- Detta var ingenting som jag förväntade eller egentligen förstår. Jag är bara väldigt glad i dag över hennes lilla drag! :)



Klappar från Wilmas från Wilmas fadder till de små, väntade överrskande i skolan. De ligger nu under granen i väntan att få öppnas först den 24:e.
Jag kan förvänta mig massor av både framtiden och människor runt omkring mig- men jag är övertyg att det är bara jag själv som kan inbbringa dem. Jag förväntar mig julemys och det är jag själv som får göra det mysigt! Det är också det avgörande i min känsla av att det är mysigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0