Lyckliga jag

Vissa versioner av låtar blir ibland inte så bra som orginalartistens. Några versioner blir bättre.

 <Denna version av Bryan Adams Heaven är inte den bästa som jag hört. Versionerna med Bryan Adams himself är låsta- de går inte att kopiera över från varken youtube eller hans hemsida, tyvärr. Kan finnas en annan som gör låten i klass med honom- eller kanske bättre, vem vet..??
 KiSS- "Hard luck woman". Jag kommer ihåg när jag fick LP:N i födelsedagspresent! Lycklig- det var bara förnamnet! Oj, vad den spelades på mitt rum- och framför allt den här låten! Därefter har jag hört låten framförd av många fler än kiss- inte alltid bra men i vissa fall så ini h-e bra. Självklart glömmer jag aldrig en sommar för några årsedan då låten tillägnades mig-en tjej född 67..!, på en spelning- lycklig- Självklart!

Nu tar jag med mig denna lycklighetskänsla in i sömnens timmar för att vakna upp på den lyckliga sidan imorgon- dagen blir såååå mycket bättre då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0